Шановні абоненти!

У зв'язку з введенням в Києві карантину, мережа Андернет рекомендує Вам, замість відвідування наших центрів обслуговування, віддавати перевагу дистанційним сервісам.

Використання онлайн-сервісів дозволяє заощаджувати Ваш час і кошти, отримувати увесь комплекс необхідної інформації, вирішувати усі питання без особистої присутності в центрах обслуговування клієнтів.

Дистанційно ви можете:

1. Подати заявку на нове підключення через Онлайн- замовлення

https://under.net.ua/uk/

2. За допомогою Особистого кабінету

https://stats.under.net.ua/

- отримати усю актуальну інформацію за вашим договором: поточний тарифний план, наявність послуг,

стан рахунку,

історія платежів;

- сплатити послуги будь-яким зручним для вас способом;

- скористатися Кредитом довіри для відновлення послуги;

- управляти послугами:

замовити зміниту тарифного плану,

активувати/деактивувати призупинку послуги,

замовити/відключити додаткові послуги;

- відправити звернення, питання, побажання відносно отримуваних послуг.

3. Отримати консультацію фахівців за номерами:

(044) 390-78-40,

(093) 170-05-00,

(096) 3-700-500,

(066) 7-700-500:

Email абонентського відділу: help@under.net.ua

Бережіть себе!