Шановні абоненти!
У зв'язку з введенням в Києві карантину, мережа Андернет рекомендує Вам, замість відвідування наших центрів обслуговування, віддавати перевагу дистанційним сервісам.
Використання онлайн-сервісів дозволяє заощаджувати Ваш час і кошти, отримувати увесь комплекс необхідної інформації, вирішувати усі питання без особистої присутності в центрах обслуговування клієнтів.
Дистанційно ви можете:
1. Подати заявку на нове підключення через Онлайн- замовлення
2. За допомогою Особистого кабінету
- отримати усю актуальну інформацію за вашим договором: поточний тарифний план, наявність послуг,
стан рахунку,
історія платежів;
- сплатити послуги будь-яким зручним для вас способом;
- скористатися Кредитом довіри для відновлення послуги;
- управляти послугами:
замовити зміниту тарифного плану,
активувати/деактивувати призупинку послуги,
замовити/відключити додаткові послуги;
- відправити звернення, питання, побажання відносно отримуваних послуг.
3. Отримати консультацію фахівців за номерами:
(044) 390-78-40,
(093) 170-05-00,
(096) 3-700-500,
(066) 7-700-500:
Email абонентського відділу: [email protected]
Бережіть себе!