Фахівець технічної підтримки

Компанія UnderNET запрошує в свою команду фахівця технічної підтримки абонентів з досвідом роботи:

Вимоги:

  • загальне розуміння роботи мереж, налаштування інтернету на різних ОС;
  • уміння вести переговори з різними типами клієнтів;
  • спрямованість на результат;
  • володіння російською і українською мовами;
  • досвід роботи в обслуговуванні клієнтів вітається.

Функціональні обов'язки:

  • обслуговування вхідних дзвінків абонентів з технічних та фінансових питань;
  • оперативна взаємодія із суміжними відділами при аварійних відключеннях та в інших складних ситуаціях;
  • виконання планових показників якості обслуговування абонентів.

Ми пропонуємо:

  • стабільну заробітну плату (ставка);
  • гнучкий графік роботи (12-годинний робочий день, 3/3);
  • оформлення згідно КЗпП після випробувального терміну.

Надсилайте резюме за адресою g.maksymovych@under.net.ua, у темі вказуйте назву вакансії, яка Вас зацікавила.